Flytten från Norrland till Skåne!

Nu är jag äntligen klar med flytten. Flytten från Norrland till Skåne!

Skåne är dock inte mitt hem ännu, utan jag är tillbaka i norrlans för och jobba en månad till, för att få ihop lite extra pengar. För pengar kan verkligen behövas nu. För de är nämligen så att jag och min sambo ska få en liten son den 31 Maj.

Så nu är jag tillbaka o jobbar, tillbaka till norrland. Utan min älskade sambo. Och jag vet inte, trodde de skulle gå bra. MEn redan nu känns de som om priset är alles för högt. Jag vill inte vara här en månad ensam och jobba. Jag vill vara med min sambo. Jag vill tillsammans fixa våran lägenhet, göra iordning för våran bebis och starta vårat liv tillsammans!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0