Första dagen på resten av mitt liv!

Idag är dag 1 på min viktresa! Haha så allvarligt det lät! Men jag måste ju verkligen skärpa mig nu och verkligen försöka göra något åt min vikt. Börja motionera lite och tänka på vad jag äter! Lättare sägt än gjort dock, men jag ska fan försöka och lyckas!:)

Så idag på morgonen när jag lämnade min son på dagis, så var jag och svägerskan ute och gick! 5 km, inte ialla det hehe!

Tog dock 1,13 h, men de blir ju bättre och bättre för varje gång, är ju ganska otränad nu och man får ju starta försiktigt!

Ska försöka ut och gå varje dag nu! Var ju hur skönt som helst och solen sken! Man känner sig som en bättre människa på nått sät när man rör på sig och äter nyttigare! :D

Börjar bra det här! ;D



Kommentarer
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

du är så duktig LP :)

2011-04-27 @ 13:55:14
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0