2 saker som irriterar mig denna dag!

1. Åkte buss in till stan idag, men var nära på att vända när ja skulle på bussen!

Jag säger bara de, fy fan vad det stank!!! Stank cigarettrök i hela jäkla bussen! Har precis alla börjat och röka eller vad är det här? Jag förstår faktiskt inte att dom själv inte tycker att dom luktar illa. Eller dom tycker det luktar gott kanske?!

Så 25 min på en illaluktande buss var inte så där värst trevlig, man kunde ju knappt andas!

Och jag vet jag är lite överkänslig mot lukt nu när jag är gravid, men den där lukten måste vem som helst ha känt på mils avstånd!

2. Såklart när jag var inne i stan så tog jag en snabbis på Mcdonalds ;P Min standard meny nu när ja åkt in så ofta til mvc o så vidare, har varit 2st Cheeseburgare och en Mcflurry Daim, billigt o mättande hehe.

Så jag skulle beställa lika idag då såklart, men när jag säger att jag ska ha Mcflurry så säger han i kassan att deras glassmaskin krånglar och att dom inte kan sälja glass!!!

Va fan lixom, vad är det är! Sån får dom väl för tusan se till och fixa! Det är sånt här som nästan får en gravid kvinna att börja gråta! Hur ska denna dag gå nu utan min Mcflurry Daim!

Så bara för att kompensera lite så lära jag in på affären och köpa en Marabou Daim. Same same men ändå different!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0