Ännu en mammablogg!

Hej alla mammor! Övriga som kan finna intresse i min blogg, och såklart JD!
Här har ni mig! En nolänning enda in i själen! Som fann sin livs kärlek i Skåne och har nu alltså flyttat till fel sida om dalaälven! Men vad gör man inte för kärleken :D
090602 fick vi vårt första efterlängtade barn, lilla Sven som är den underbaraste på denna jord! Vivänttar nu vårat andra barn som är beräknad til den 13 April. Så nu sitter man här höggravid och känner sig felare än någonsin! (Nog för att jag var fet före graviditeten också ;P). 6 kg plus nu! Och det känns också som om man har en stor medecinboll till mage och man rör sig därefter. Men pepp pepp snart bara 2 månader kvar sen har vi vår fjärde familjemedlem äntligen här!
Min blogg kommer handla mycket och mest om familjelivet. HUr det är att gå från ett till två barn och alla förväntningar, föroppningar och skräckscenarier man har! Det kommer såklart också handla mycket om mig själv, förhållanden och allt annat roligt och tråkigt som livet för med sig. Kommer väl så småning om, när jag orkar att ta tag i det, även handla om mitt försök att ännu en gång förska å ner i vikt! Man kan ju bara hoppas att det kommer funkar bättre den här gången!
Jag hoppas ni kommer uppskatta min blogg och både a del av mina erfarenheter och berättelser och även dela med er av era egna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0