Fan va jag älskar att kunna smsblogga :P S...

Fan va jag älskar att kunna smsblogga :P Så skönt o slippa ta fram datan. Och man kan ju blogga när som helst o vart ifrån som helst haha Ligger tex i sängen nu o tänkte ja skulle blogga lite innan jag stänger dom blå (läs bruna!). Tänkte skriva o berätta om min första lchf dag imorgon. Men jag kan ju avslöja lite o säga att det faktiskt gott mycket bra. Känner mig riktigt stolt över att ja inte ätit nått onyttigt haha. Nå väl nu ska jag ta sängen, så vad jag ätit för smarrigt idag kommer upp på bloggen imorgon! Så sussa sött mina kära vänner ;P så hörs vi imorgon!


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

Haft en bra lillördag? (:

2011-06-16 @ 01:07:58
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0