Fy tusan jag åt just en liten pinnglass "j...

Fy tusan jag åt just en liten pinnglass "ja jag vet dåligt, men ja var så himla sugen" any who.. Nu har jag så jäkla ont i magen! Jäkla glass! Varför åt jag den överhuvudtaget nu undrar jag?! Det var verkligen inte värt det!!! :( Tur att jag sått emot o köpt en chokladkaka som jag så många gånger har varit sugen på o göra, tänk då så ont i magen jag fått! Ganska bra ändå att man blir dålig när man äter sötsaker o sånt, för då blir det ju ännu lättare att låta bli!


Kommentarer
Postat av: donnasandra

Usch hoppas det motiverar att låta bli! Själv mår jag dåligt av potatis (allergi och avocado men jag kan ändå inte låta bli ibland ;-)

2011-06-20 @ 20:47:58
URL: http://www.donnasandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0