Wow det funkar verkligen!!!

Usch så dålig jag vart på o uppdatera vad jag ätit dom senaste dagarna! Men vet ni vad!? Vad jag nu har ätit lchf-mat, fungerar verkligen. Jag tjuvvägde mig i morse "skulle ju ingentligen väntat till på onsdag då det gått en vecka med lchf, men jag kund einte vänta haha" och jag har faktiskt gått ner 2 kg!!! Fan va gött! Det funkar verkligen, lchf!

Så glad är jag! Och det här innebär alltså att jag nu väger 103.5kg, snart under 100 alltså! Fatta ni under 100, det är stort!!! Kan inte beskrivas i ord! Men dock ganska långt kvar till 80, som jag iallafall vill gå ner till! Men nu är jag iallafall en bit på väg!

Det här gjorde verkligen min dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0