Det är bara att göra det som måste göras, och vila sen!

Oj oj då så många dagar sen det var jag gjorde ett inlägg nu! Fy skäms på mig haha Men tiden går ju så himla fort, man hinner ju inte med!

Sen är det min jäkla Iphones fel med. För genmden kan man ju göra nästan allt, så snart behver man ju ingen dator! Har dock inte kopplat min mobil till bloggen än så att jag kan mess-blogg, hur dåligt som helst. Men jag är ju seg med allt som vanligt. Men nu känner jag att ja får ta tag i det, så att jag hinner få un några inlägg om dagen!

Idag är det bara
dagar kvar tills vår lilla flicka beräknas komma!

Ja som sagt tiden går så fruktansvärt fort, och jag har tusen saker som jag ska hinna med innan lillflickan kommer! Hur ska jag hinna det är frågan?! Och hur ska jag orka?! För man blir ju fan trött bara av att tänka nu för tiden! Men men det är väl bara och bita ihop ovh göra det som behövs göras kanske och vila sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0