Fredagsmys!

Ikväll har jag lite fredagsmys själv.

Mannen är nämligen och hjälper sin mamma och hennes familj att renovera deras hus. Så jag har det lugnt och skönt här hemma. Svenne är såklart hemma, men han sover så gott! Det ska nog jag med göra snart med tanke på att jag typ bara sov 4 timmar i natt, behöver ta igen det lite känns det som!

Men problemet är ju att man sldrig kommer i säng itid ändå, de är jämt nått på tv eller så fastnar man vid datan. Blir nog lite till tv tittande för mig och lite smasken med en av mina favorit glassmaker! Sen blir de sängen!



Kommentarer
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

jag har aldrig provat den där glassen!

åh vilket lyx du har med lugn och ro ;D

2011-03-05 @ 08:52:13
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0