Jag vill ha!!!

Åå gick igenom min mail och såg ett mail från cdon med ett riktigt bra erbjudande!

Digital kamera med 10.1 megapixel + minneskort och väska för endast 990 kr!! Jag vill ha jag vill ha jag vill ha! Haha Frågan är ju om det nu räcker med 10.1 megapixel. Det finns ju lixom alltid bättre kameror, så man undrar ju vad som är bra nog!? Men 10.1 megapixel borde ju räcka! Och ja menar om man ska ha en med 14 så kosta den 1300 o då var de inge minneskort eller väska på köpet! Så de är ju ändå billigt och mkt man får för det priset!
Kolla bara så snygg den är i rosa Hihi Jag måste ha!

Plus att jag behöver ju en digial kamera, har ingen nu o då kan jag ju inte foto på förlossningen heller trökigt!!!

Kommentarer
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

10.1 är ju bra :) go for it ;P

2011-04-02 @ 13:38:22
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0