En riktig utedag idag!

Idag har det vart en härlig dag, eftersom vi spenderade den mesta av tden i lekparken, min son och jag :)

Solen sken och de är en fröjd att se honom leka, vara glad och att leka med honom :D Hela han skiner upp när han får va ute och busa av sig!

Några bilder från dagen:


Efter våran lila utetripp va sonen trött kan ni tro! Så jag fick gå och lägga honom vid 18:15 (brukar lägga han 19:00), så nu sover han nog gott ett bra tag.

Jag själv ska njuta av tystnaden lite. Börja laga mat, idag blir det wookat, kyckling och ris. Sen ska jag kolla på melodifestivalen. Jag hoppas på att min kära män kommer hem runt åtta tiden med, för han är nämligen och hjälper sin mamma och bära in ved! Så ja hoppas han kommer så det blir en riktig myslördag med god mat o tv :d

Kommentarer
Postat av: Erika

Söting :)

2011-03-13 @ 21:57:42
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0