Var de 84 år jag fyllde?!

Jaha så igår var det min födelsedag, Grattis till mig själv i efterskott haha :P

24 år fyllde man också! Fatta ni, 24 år det är väl ganska gammalt eller?! När man är ung vill man bli äldre o när man väl är "gammal" vill man bli ung igen. Det är konstigt det där!

Hur som så känner jag mig just nu "gammal", de var 84 år jag fyllde va?! 84 år och i behov av en rullator!


Haha en sådan hade jag väl kunnat fått i present! Sicken cool haha ;D Med min stora mage nu s¨orkar man ju knappt gå hehe, så en sån hade vart bra, så kan jag ju sätta Svenne "mitt barn" där framme! :D

Drömma kan man ju alltid!

Jag fick iallafall en väldigt bra födelsedag, med både god mat och god tårta och mycket trevligt sällskap :D Tack så hemskt mycket hihi

Så här smarrig vart tårtan, som för övrigt är gjord av mig såklart! :)


Kommentarer
Postat av: My

Ingen orsak! allt bra? :)

2011-03-04 @ 10:03:25
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

haha klart du är 84 ;)



fatta man ju att Sven gillade, han gillar väl allt jag gör? ;D haha

2011-03-04 @ 18:09:30
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0