Veckans Hiss & Diss!

Veckans Hiss & Diss:

Hiss:
1. Gårdagens konsert på Svt1 med Lady Gaga!
-   Min stora idol och insperationskälla.
2. Alla morgon och kvällspromenader jag hunnit med!
-   Har hittills gått 2.6 mil denna vecka, liten applåd till mig ;P
3. Nicki Minajs ass i videon Massive Attack
-   Vi skulle väl alla vilja ha en rumpa som Nicki eller!?

Diss:
1. Att Peter i Big Brother är nominerad denna vecka!
-   Hur ska man kunna klara sig utan den härliga Peter licksom?!
2. Min jäkla träningsvärk jag fått av att gå så mycket!
-   Plus att jag har skit ont under fötterna, fast jag har bra gåskor :S
3. Allt regn och åskväder som vart!
-   Men jag antar att regnet bara är bra, men åskan kan ju sticka o brinna!

Kommentarer
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

applåd till dig ;D



ut med peter, ut med peter!! haha

2011-05-15 @ 00:48:40
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0